Skip to main content
Udgivet: 30. september 2022

POS: Populær Og Sælgende

9 ud af 10 forbrugere holder sig ikke til indkøbslisten, men træffer andre valg på turen rundt med kundevognen.

Den moderne og kritiske forbruger får rigtig mange påvirkninger både før, under og efter de handler – både offline og online. Derfor er det vigtigt at jeres kampagner er sammenhængende, gennemtænkte og markante – samtidig med at det kommer hele vejen rundt om de forskellige målgruppers medieadfærd og præferencer. Ved at skabe synergi mellem POS-materiale og den øvrige markedsføring og kommunikation, kan I sikre opadgående indekstal.

“Analyseinstituttet The Integer Group har påvist, at ud af gruppen med påvirkelige kunder, som udgør 90% af forbrugere, oplyser 66% at POS-materialer har stor indvirkning på deres købsadfærd og højner spontaniteten.”

Kreativitet og ud-af-boksen-tænkning er, kombineret med godt håndværk, nøgleordene for vores specielle POS kompetencer. Det gør vi gennem opmærksomhedsskabende ideer, som bygger på indsigt i kundens forretning.

Så når vi taler kundeadfærd, butiksindretning og en styrkelse af impulskøbet, lytter vi lige meget til marketing, indkøberne og butikspersonalet – uanset stillingsbetegnelse og funktion – for det er dem, der dagligt møder kunderne i øjenhøjde og kan se, hvad der virker i virkeligheden. Og ikke mindst behovet for relevant nytænkning, der kan realiseres i praksis.

Forbrugeren må nemlig hjertens gerne stille sig selv spørgsmålet: Er jeg ikke stødt på det budskab før? Jo, gerne mere end én gang og mange forskellige steder.

Har du tænkt på at få udviklet POS-materiale der virker, kan du læse mere om POS-materiale her.