POS: Populær Og Sælgende
Den moderne og kritiske forbruger får rigtig mange påvirkninger både før, under og efter de handler – både offline og online. Derfor er det vigtigt at jeres kampagner er sammenhængende, gennemtænkte og markante – samtidig med at det kommer hele vejen rundt om de forskellige målgruppers medieadfærd og præferencer. Ved at skabe synergi mellem POS-materiale og den øvrige markedsføring og kommunikation, kan I sikre opadgående indekstal.
“Analyseinstituttet The Integer Group har påvist, at ud af gruppen med påvirkelige kunder, som udgør 90% af forbrugere, oplyser 66% at POS-materialer har stor indvirkning på deres købsadfærd og højner spontaniteten.”
Kreativitet og ud-af-boksen-tænkning er, kombineret med godt håndværk, nøgleordene for vores specielle POS kompetencer. Det gør vi gennem opmærksomhedsskabende ideer, som bygger på indsigt i kundens forretning.
Så når vi taler kundeadfærd, butiksindretning og en styrkelse af impulskøbet, lytter vi lige meget til marketing, indkøberne og butikspersonalet – uanset stillingsbetegnelse og funktion – for det er dem, der dagligt møder kunderne i øjenhøjde og kan se, hvad der virker i virkeligheden. Og ikke mindst behovet for relevant nytænkning, der kan realiseres i praksis.
Forbrugeren må nemlig hjertens gerne stille sig selv spørgsmålet: Er jeg ikke stødt på det budskab før? Jo, gerne mere end én gang og mange forskellige steder.
Har du tænkt på at få udviklet POS-materiale der virker, kan du læse mere om POS-materiale her.