Skip to main content

Optimale rammer til leder­konference for Håndverks­gruppen

Udfordring

Håndverksgruppen kontaktede os, fordi de ville skabe et stærkt visuelt udtryk til deres store interne lederkonference på Comwell i Nordhavn.

Organisationen er en af Nordeuropas førende aktører inden for overfladeindustrien (med tjenester inden for murerarbejde, maling, flise- og gulvlægning).

Temaerne for den interne konference var strategi, netværk og fremtidige tiltag i Håndverksgruppen.

Ønske

Vi skulle skabe nogle fysiske rammer, som både inspirerede til samarbejde og dialog deltagerne imellem – og fokuserede tankerne på konferencens temaer.

Løsning

Via mange forskellige materialer og medier skabte vi en visuel oplevelse af stærk holdånd og et vigtigt fællesprojekt.

I praksis designede Bureauet i Aarhus et kreativt kampagnekoncept – med udgangspunkt i Håndverksgruppens identitet og designlinje.

Dele af konceptet blev til elementer på storskærme – andre dele udviklede vi som trykt materiale til konferencen; produceret, pakket og distribueret fra Johnsens hovedkontor i Grenaa.

Materialer til konferencen

  • Trykt 254 t-shirts med budskaber på brystet

  • Designet 35 animerede slides – også med interaktive elementer

  • Lavet 230 keyhangers med navnekort – inkl. oversigt over dagens program

  • Produceret 11 skilte i materialet Re-Board

  • Skabt én samlet pressevæg med logoer samt navne på alle Håndverksgruppens medlemmer

”Vi er meget glade for den imponerende indsats, Bureauet og Johnsen leverede. De gav vores lederkonference det sidste løft – både digitalt og i de fysiske rammer – som var med til at skabe de helt rigtige visuelle omgivelser til arrangementet.”

– Communications Manager Benjamin Risum Jul, Håndverksgruppen

Har du en lignende case?

Vi hjælper dig meget gerne på vej. Ring eller skriv lige her:

Martin Hougaard
Udfyld formularen og vi vender hurtigt tilbage