Skip to main content

Vores miljøprofil åbnede døren til Nykredit

En stærk miljøprofil

Nykredit, herunder alle deres brands – fx Nybolig og Estate – har en stærk miljøprofil: Over 330 af deres afdelinger er i dag dækket af 100 procent vindmøllestrøm. Og som de pointerer på deres hjemmeside: ”Det skal være billigere at være grøn end at være ligeglad.”

Så da vi hos Johnsen bød på deres udbud, følte vi, at der var mere på spil end ”bare” det rent forretningsmæssige. I vores løsningsforslag stod generel ordentlighed ift. naturen derfor centralt.

Vi vandt udbuddet – bl.a. på grund af vores evne til at løfte og gennemføre store projekter. esuden kører vi også selv på vedvarende energi. Og trykker næsten udelukkende på skovvenligt FSC-papir.

Løsningen

Derfor hjælper vi nu Nykredit med printede og trykte materialer – og dækker alt fra POS-displays og landsdækkende kampagner til plakater, magasiner, indstik, salgsopstillinger o.m.a.

Vi er stolte af at have vundet udbuddet. Dels fordi vi kan levere produkter til Nykredit, som lever op til en række skrappe miljøkrav – og dermed sammen med virksomheden står langt mere på naturens side.

Dels fordi vi har kapaciteten og kompetencerne til at trykke, printe og distribuere i et omfang, så Nykredit er trygge ved at bruge os som samarbejdspartner.

Har du en lignende case?

Vi hjælper dig meget gerne på vej. Ring eller skriv lige her:

Thomas Skytte
Udfyld formularen og vi vender hurtigt tilbage