Den moderne forbruger: Påvirk, Overrask og Sælg med POS
Den moderne og kritiske forbruger er ikke nem at imponere, når du skal stimulere mersalget.
Da der er meget ”støj” på linjen, er det vigtigt at dine kampagner gør indtryk. Og så skal der være sammenhæng i den oplevelse du skaber både on- og offline. Det kan du sikre ved at komme hele vejen rundt om de forskellige målgruppers medieadfærd og præferencer. På den måde kan du påvirke forbrugeren.
Det er ikke kun ”de gamle” der lader sig forføre. Fakta er, at der er næsten lige så mange af de yngre forbrugere, som ellers er kendetegnet ved i overvejende grad at bruge den digitale markedsplads, som lader sig påvirke af vedkommende POS.
“Retail-konsulentvirksomheden Miller Zell, dokumenterer, at 54% af Generation Y er ”til at flytte med”, når de handler ind i en fysisk butik.”
Aktiver kunderne – tænk cross channel
Vi ved, at de moderne forbrugerne bevæger sig ubesværet mellem platforme, så grænsefladerne mellem on- og offline indflydelse flyder sammen. Denne medieuafhængighed bør tænkes ind i dine POS- materialer – og mulighederne er mange! Tænk cross channel-marketing og udnyt det digitale.
Aktivér dine målgrupper med intelligente indgange til sociale medier, kampagne-landingsider, inspirationsuniverser og konkurrencesider. Det er vigtigt at huske, at dialog frem for monolog fremmer forståelsen.
Start i butikken
Synergi mellem POS-materiale og den øvrige markedsføring, kan sikre opadgående indekstal. Når vi udarbejder en helhedsløsning, er der styr på hele processen, fra den kreative idé, over produktion til pakning og distribution.
Vi starter med en kreativ brainstorm ude i den fysiske butik, hvor dit brand, dit produkt, din kampagne og dine mål sættes under lup. Det er research på den helt konkrete og jordnære måde, hvor vi ser dig og dine kunder an i dagligdagen. Ud fra det kan vi i fællesskab skabe et kreativt koncept, som skiller sig ud på et stærkt konkurrencepræget marked.
Vil du vide mere om vores POS-løsninger, kan du læse mere om det her