Point Of Sale
Slaget slås i butikken!

Kun 10% af kunderne holder sig slavisk til indkøbslisten

Point of sale-materialer – eller POS materialer – skaber blikfang og styrker dit brand ude i butikkerne. Med anderledes og opsigtsvækkende materialer kan du effektivt nudge kunderne, så de foretager et køb.

Faktisk tages 90% af købsbeslutninger i butikken. 66% af kunderne melder, at POS-materialer har været den direkte årsag til deres impulskøb*, så det kan virkelig betale sig at investere i spændende løsninger, der fremhæver netop dine produkter.

Mulighederne er næsten uendelige, når det kommer til design og formål, og de skræddersyede elementer kan bruges igen og igen til kampagner eller som fast in-store promovering i butikkerne.

Vi kan være med fra den indledende idé, design og materialevalg til produktion og distribuering til alle butikkerne.

* Kilde: The Integer Group

Hvordan kan et brand skille sig ud

… fra mængden og sikre, at kampagnen får optimal eksponering i butikken?

I samarbejde med Fazer udvikler vi kampagner, som scorer topkarakter i både butik og på SoMe. Med dette års fastelavnskampagne til Dumle tænkte vi ”ind i kassen” – det blev til en sjov præmie, der var med til at aktivere de lækkersultne kunder i landets supermarkeder.

Dumle display

Der er næsten ikke den ting, vi ikke kan

… ellers finder vi ud af det

Skal du bruge et prisskilt, en ellipse eller have designet et helt oplevelsesunivers omkring dit produkt eller ydelse? Vores trykkeri i Grenaa kan det hele, og vores udvalg er blandt markedets bedste. 

Går du rundt med en skæv idé om et spændende design? Tag en snak med vores reklamebureau i Aarhus, så får vi hurtigt omsat idéen til virkelighed. Måske ikke den første og bedste ide, men den der kan realiseres i praksis og inden for budget. Vi kan nemlig vores håndværk og er altid din garant for, at løsningen kommer til sin fulde ret i butikken. 

Klik på et produkt for mere information.

BFI SOME

Selv POS kan blive kult på SOME

En klassiker fik sin renæssance efter 10 år. Twindog – en fransk hotdog med to pølser – var voldsomt populær, da den så dagens lys.

Så da den igen fik en velfortjent plads på menuen hos Shell og Extra, skulle det ikke gå nogens næser forbi.

Jeg oplever Johnsen som en dynamisk og innovativ samarbejdspartner, der sætter sig indgående ind i vores kunders behov og gør deres ypperste for at tilpasse løsninger herefter. Vi oplever altid, at opgaverne bliver leveret rettidigt, professionelt og i den ønskede kvalitet – Johnsen er i den grad med til at realisere de koncepter, som bliver udarbejdet i BFI. De er hurtigt blevet en “del af BFI holdet”.

Thomas Rytter, Udviklingschef

BFI-Indkøb A/S

Sune Johnsen

Grib telefonen og ring direkte!

2080 3070

Tag en uforpligtende snak med Sune

    Vi kan så mange ting, her er lidt eksempler…