Strategi

En effektiv strategi skal være operationel og danne grundlag for at træffe de rigtige beslutninger. På baggrund af indsigter og analyse identificerer vi den optimale position i markedet, og udvikler en unik, overordnet kommunikationsstrategi, branding- eller rebrandingstrategi, der kan understøtte salget og dermed være med til at indfri virksomhedens mål.

Strategi er afgørende for, at kommunikation og branding lykkes

Står din virksomhed overfor nogle helt konkrete udfordringer, kan vi hjælpe med alt fra overordnet kommunikationsstrategi, branding- og rebrandingstrategi, go-to-market strategi til Social Media strategi. Men en ting er konstant – vi tilegner os den viden, der er nødvendig for at skabe strategier, der kan fungere som et stærkt fundament for de fremadrettede aktiviteter.

Læs mere om kommunikations-, branding- og rebrandingstrategi her

Moodboard 

Vi bruger moodboards som et dynamisk arbejdsredskab, der visuelt skaber det totale overblik over vores arbejde. Vi anvender det ofte som præsentationsværktøj, hvor det visuelt formidler alt fra analysearbejdet, basiskommunikationen, den visuelle identitet, marketingelementer og kampagneidéer. Ofte en 4 meter lang planche, som efterfølgende kan fungere som intern formidling eller udgangspunkt for at arbejde videre.

Social Media strategi 

Sociale medier, som Facebook, LinkedIn og Instagram, kan være ekstremt effektive kommunikationskanaler - især når det gælder målrettet annoncering og interaktion med kunderne. For at få succes på de sociale medier er det vigtigt, at den overordnede strategi er på plads – at du ved, hvad du vil opnå og hvordan du skal kommunikere. Med udgangspunkt i dine erfaringer og ambitioner udvikler vi en Social Media strategi, som fastlægger de overordnede retningslinjer for aktiviteterne på de sociale medier.

Brug for hjælp?

Vores dygtige medarbejdere står altid klar med rådgivning og sparring.

Sune JohnsenKontaktchef

Thomas OlsenBureaudirektør