Branding

Med en metodisk tilgang kan vi være med til at udvikle og styrke dit brand. Det handler om at skabe sammenhæng mellem virksomhedens identitet, værdier og kommunikation, og skabe et brand som appellerer til netop din målgruppe. Med en klar bevidsthed om dit brands kommunikative DNA, en stærk basiskommunikation, en visuel identitet og et kreativt univers, skaber vi et meget stærkt fundament for virksomhedens salgs- og markedsføringsaktiviteter.

Kommunikationshierarkiet

Fundamentet skal være i orden. Efter en grundig analyse skaber vi det kommunikative fundament til dit brand. Vi anvender en ”tjekliste”, som vi kalder kommunikationshierarkiet. Vi forholder os til de helt vitale og grundlæggende niveauer i brandingen – basiskommunikationen. Det fortæller, hvad brandet rent faktisk er og bidrager med. Det kan lyde elementært, men er vitalt for, at kunderne forstår din forretning og køber ind i den.

Brand Essence modellen

Vores metodiske tilgang betyder, at vi altid anvender Brand Essence modellen til at kortlægge brandet eller den fremtidige profil for brandet. Med Brand Essence modelle tager vi udgangspunkt i otte foruddefinerede faktorer, der definerer brandet. Til slut konkluderer vi og konkretiserer brandets fremtidige kommunikative DNA. Det omsættes ofte til et brand promise, som kan bruges eksternt i kommunikationen.

Brug for hjælp?

Vores dygtige medarbejdere står altid klar med rådgivning og sparring.

Thomas OlsenBureaudirektør

Lisa FriisKontaktchef