Johnsen Graphic Solutions A/S
  • Forside
  • Ydelser
    • POS/Point of sale
      • Beachflag
      • Ellipser
      • Roll-up
      • A-skilte
      • Skilte
      • Dumpere
      • Kuber
      • Podier
      • Pallesvøb
      • Postkasser
      • Vindues-bannere
      • Vinduesklæb
      • Gulvklæb
      • Hyldesvirpere
      • Bordryttere
    • Tryksager
      • Kataloger og magasiner
      • Foldere
      • Bøger
      • Blokke
      • Brevpapir
      • Visitkort
      • Flyers og løsblade
      • Plakater
      • Postkort
    • Flag og flagguirlander
      • Nationalflag
      • Reklameflag
      • Kageflag
      • Flagguirlander
    • Bannere og roll-ups
    • 360° marketing
    • Online markedsføring
    • Marketingportaler
    • Grafisk design
    • Lager og distribution
    • Valgmaterialer
  • Cases
  • Miljø
    • GreenPrint by Johnsen
    • CSR
    • FN’s verdensmål
    • Certificeringer
    • Miljøpolitik
  • Blog
    • Vidensbank
  • Om Johnsen
    • Historie
    • Medarbejdere
    • Case Book
    • Profilbog
    • Salgs- og leveringsbetingelser
    • Forretningsbetingelser for online ydelser
    • Privatlivs- og cookiepolitik
  • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Jobs
    • Download
  • Dansk
    • Deutsch
    • English
  • Søg
  • Menu Menu

Hvad er en indløsningsaftale?

Når du skal modtage penge på en hjemmeside eller i en webshop, kræver det en såkaldt indløsningaftale, med en udbyder som kan behandle betalingerne.

Når man skal lave en online betaling, anvendes en “betalingsgateway”, som sørger for at modtage informationer fra kunden – kreditkort, mobile pay eller anden form for betaling – og herefter kontrollere at informationerne er korrekte.

Som bruger vil du ofte opleve en betalingsgateway, som en seperat side du bliver sendt over til, når du vælger at betale på webshoppen. Her vælger du betalingsform og betaler, hvorefter du bliver sendt tilbage til webshoppen.

Din indløsningsaftale er den funktion, som håndterer selve betalingen i en betalingsgateway. Uden indløsningsaftale ville der ikke være nogen muligheder at vælge i betalingsvinduet.

Som oftest vil betalingstageway og indløsningsaftale komme samme sted fra, for at gøre det så simpelt som muligt.

Eksempler på indløsere kan være Stripe, Bambora eller Quickpay.

Alle har de det tilfælles, at du som ejer får adgang til et kontrolpanel, hvor du kan acceptere eller refundere betalinger, og på den måde håndtere de ordrer som kommer gennem din webshop eller hjemmeside.

Alt efter hvilken webløsning du har, kan en betalingsgateway være helt integreret i systemet, så du kan håndtere de fleste ting direkte fra din webshop.

Seneste indlæg

  • Vores århusianske reklamebureau har skiftet navn til Bureauet
  • 4 tips til skræmmende stærkt halloween-content
  • Kender du til emojiens magt?
  • BOG OM BAGDELE: ”Jeg er taknemmelig for, at min numse altid har min ryg”
  • Johnsen Graphic Solutions A/S og CS Grafisk A/S bliver en af Danmarks største leverandører af POS-materialer og tryksager
  • Skab en oplevelse i butikken med retailtainment – succesfuld instore marketing
  • Guide: kom godt i gang med din årsplan

Sidste nye cases

  • shell forsideShell10/19/2022 - 11:45
  • Green Power Denmark08/31/2022 - 09:41
  • Egernsund WienerbergerEgernsund Wienerberger10/26/2021 - 07:48
  • CasesMagasindesign05/05/2021 - 12:17
  • TwindogTwindog05/03/2021 - 12:31

Bliv inspireret af vores Case Book

Johnsen case book
Johnsen logo

Hovedkontor &
grafisk produktion

Bakkehegnet 3
DK-8500 Grenaa

T. +45 8758 3000
info@johnsen.dk
CVR: 18624141

Logistik

Åstrupvej 35
DK-8500 Grenaa

Se kontrolrapport

AAA Højeste kreditværdighed

Johnsen logo

Følg os:

Vi støtter:

Pavilionen Grenaa

Reklame- & webbureau

Jens Baggesens Vej 90A
DK-8200 Aarhus N

www.bureauet.dk
info@johnsen.dk

© Copyright - Johnsen Graphic Solutions A/S
  • Blog
  • Om Johnsen
  • Kontakt
  • Jobs
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Privatlivs- og cookiepolitik
Hvad er en bukkestreg? Kundetyper Hvad er en kunderejse?
Scroll to top