Johnsen Graphic Solutions A/S
  • Forside
  • Ydelser
    • POS/Point of sale
      • Beachflag
      • Ellipser
      • Roll-up
      • A-skilte
      • Skilte
      • Dumpere
      • Kuber
      • Podier
      • Pallesvøb
      • Postkasser
      • Vindues-bannere
      • Vinduesklæb
      • Gulvklæb
      • Hyldesvirpere
      • Bordryttere
    • Tryksager
      • Kataloger og magasiner
      • Foldere
      • Bøger
      • Blokke
      • Brevpapir
      • Visitkort
      • Flyers og løsblade
      • Plakater
      • Postkort
    • Flag og flagguirlander
      • Nationalflag
      • Reklameflag
      • Kageflag
      • Flagguirlander
    • Bannere og roll-ups
    • 360° marketing
    • Online markedsføring
    • Marketingportaler
    • Grafisk design
    • Lager og distribution
    • Valgmaterialer
  • Cases
  • Miljø
    • GreenPrint by Johnsen
    • CSR
    • FN’s verdensmål
    • Certificeringer
    • Miljøpolitik
  • Blog
    • Vidensbank
  • Om Johnsen
    • Historie
    • Medarbejdere
    • Case Book
    • Profilbog
    • Salgs- og leveringsbetingelser
    • Forretningsbetingelser for online ydelser
    • Privatlivs- og cookiepolitik
  • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Jobs
    • Download
  • Dansk
    • Deutsch
    • English
  • Søg
  • Menu Menu
Twindog

Den moderne forbruger: Påvirk, Overrask og Sælg med POS

Den moderne og kritiske forbruger er ikke nem at imponere, når du skal stimulere mersalget. Da der er meget ”støj” på linjen, er det vigtigt at dine kampagner gør indtryk. Og så skal der være sammenhæng i den oplevelse du skaber både on- og offline. Det kan du sikre ved at komme hele vejen rundt om de forskellige målgruppers medieadfærd og præferencer. På den måde kan du påvirke forbrugeren – for 9 ud af 10 holder sig nemlig ikke til indkøbslisten, når de går rundt bag kundevognen.

Det er ikke kun ”de gamle” der lader sig forføre. Fakta er, at der er næsten lige så mange af de yngre forbrugere, som ellers er kendetegnet ved i overvejende grad at bruge den digitale markedsplads, som lader sig påvirke af vedkommende POS.

Retail-konsulentvirksomheden Miller Zell, dokumenterer, at 54% af Generation Y er ”til at flytte med”, når de handler ind i en fysisk butik.

Aktiver kunderne – tænk cross channel

Vi ved, at de moderne forbrugerne bevæger sig ubesværet mellem platforme, så grænsefladerne mellem on- og offline indflydelse flyder sammen. Denne medieuafhængighed bør tænkes ind i dine POS- materialer – og mulighederne er mange! Tænk cross channel-marketing og udnyt det digitale. Aktivér dine målgrupper med intelligente indgange til sociale medier, kampagne-landingsider, inspirationsuniverser og konkurrencesider. Det er vigtigt at huske, at dialog frem for monolog fremmer forståelsen.

Start i butikken

Synergi mellem POS-materiale og den øvrige markedsføring, kan sikre opadgående indekstal. Når vi udarbejder en helhedsløsning, er der styr på hele processen, fra den kreative idé, over produktion til pakning og distribution. Vi starter med en kreativ brainstorm ude i den fysiske butik, hvor dit brand, dit produkt, din kampagne og dine mål sættes under lup. Det er research på den helt konkrete og jordnære måde, hvor vi ser dig og dine kunder an i dagligdagen. Ud fra det kan vi i fællesskab skabe et kreativt koncept, som skiller sig ud på et stærkt konkurrencepræget marked.

Vil du vide mere om vores POS-løsninger, kan du læse mere om det her

Seneste indlæg

  • Vores århusianske reklamebureau har skiftet navn til Bureauet
  • 4 tips til skræmmende stærkt halloween-content
  • Kender du til emojiens magt?
  • BOG OM BAGDELE: ”Jeg er taknemmelig for, at min numse altid har min ryg”
  • Johnsen Graphic Solutions A/S og CS Grafisk A/S bliver en af Danmarks største leverandører af POS-materialer og tryksager
  • Skab en oplevelse i butikken med retailtainment – succesfuld instore marketing
  • Guide: kom godt i gang med din årsplan

Sidste nye cases

  • shell forsideShell10/19/2022 - 11:45
  • Green Power Denmark08/31/2022 - 09:41
  • Egernsund WienerbergerEgernsund Wienerberger10/26/2021 - 07:48
  • CasesMagasindesign05/05/2021 - 12:17
  • TwindogTwindog05/03/2021 - 12:31

Bliv inspireret af vores Case Book

Johnsen case book
Johnsen logo

Hovedkontor &
grafisk produktion

Bakkehegnet 3
DK-8500 Grenaa

T. +45 8758 3000
info@johnsen.dk
CVR: 18624141

Logistik

Åstrupvej 35
DK-8500 Grenaa

Se kontrolrapport

AAA Højeste kreditværdighed Højeste kreditværdighed

Johnsen logo

Følg os:

Vi støtter:

Pavilionen Grenaa

Reklame- & webbureau

Jens Baggesens Vej 90A
DK-8200 Aarhus N

www.bureauet.dk
info@johnsen.dk

© Copyright - Johnsen Graphic Solutions A/S
  • Blog
  • Om Johnsen
  • Kontakt
  • Jobs
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Privatlivs- og cookiepolitik
BOG OM BAGDELE: ”Jeg er taknemmelig for, at min numse altid har min ryg... Rumpe-bog, bog om numser, bekæmp kropsskam Inbound 2020 Gå ikke glip af 10 inbound hemmeligheder!
Scroll to top