Ny identitet skaber nye muligheder

Duka startede som et godt formål og med den gode idé – at hjælpe den ældre generation ind i den digitale tidsalder med brugervenlige computere og fokus på support. Men vilkårene har ændret sig, og det blev tid til at revidere det kommunikative fundament. Og her var Johnsen del af den gennemgribende proces. Et kreativt oplæg, der metodisk gennemgik markedet, kommunikationen og det visuelle udtryk skabte basis for en ny identitet, der fremstår moderne og legende men med respekt for Dukas værdiladede historie. 

Intern og ekstern implementering

Arbejdet har haft en stor effekt, da Duka fuldt ud har taget den nye identitet til sig. Internt skinner den tydeligt igennem med en ny, farverig indretning på hele kontoret, hvor forskellige underbyggende statements for eksempel pryder vægge og døre, og eksternt blev identiteten blandt andet bragt til live med to landsdækkende reklamespots.

 

Se Dukas nye website her

Brug for hjælp?

Vores dygtige medarbejdere står altid klar med rådgivning og sparring.

Thomas OlsenBureaudirektør

Lisa FriisKontaktchef