BFI Indkøb

133 Forhandlere og ikke to er ens

BFI indkøb 360

Men alle har dog ét til fælles: Hverdagen er blevet nemmere

Mere end 130 stationer og kiosker fordelt i hele landet har et Shell- eller Extra-skilt på facaden. Som medlemmer af en frivillig kæde har ejerne en høj grad af selvstændighed og medbestemmelse når det kommer til kampagner. Det betyder, at BFI Indkøb, der er indkøbscentral til Shell- og Extra-butikkerne, skal have styr på stumperne. De sørger nemlig for, at alle medlemmerne får de rigtige leveringer – og altid til tiden.

Den opgave er vi med til at løse. Vi står for konceptudvikling, rådgivning, grafisk opsætning og produktion af 13 årlige kampagner og øvrige marketingmaterialer. Derudover understøtter vi også med lagerhotel og en kundetilpasset marketingportal, hvor butikkerne selv kan tilrette og bestille materialer. Sidst, men ikke mindst: Vi pakker og distribuerer alt – også de mere komplekse, individuelle forsendelser.

Vi bidrager med noget af det, vi er bedst til, og fordelene ved samarbejdet kan tydeligt mærkes hos både BFI Indkøb og de enkelte medlemmer.
Tid og ressourcer bliver frigivet, så de i stedet kan koncentrere sig om det, de er bedst til: være gode købmænd og skabe vækst hos deres medlemmer.

Kundeportal

Kundeportal

På kundeportalen kan de enkelte medlemmer bestille de materialer, de har behov for med kort varsel. Og med 1.200 varenumre er der
rig mulighed for at sætte deres eget præg
på butikken.

Design af kampagner

Gode tilbud bliver præsenteret på massevis af forskellige POS-materialer, når vi designer appetitvækkende kampagner til BFIs medlemmer. Vi har udviklet 9 nye koncepter til BFI på 1,5 år.

Wienerbrød
Lagerhotel

Lagerhotel

Der er 37 hyldemeter til BFIs butiksmaterialer på vores lagerhotel. Her venter de bare på at blive bestilt og sendt ud til en af de 133 forhandlere. Vi sender årligt over 6.000 pakker POS-materiale til forhandlerne.

Dynamisk samarbejdspartner

“Vi oplever altid, at opgaverne bliver leveret rettidigt, professionelt og i den ønskede kvalitet – Johnsen er i den grad med til at realisere de koncepter, som bliver udarbejdet i BFI”. Thomas Rytter, udviklingschef, BFI-Indkøb A/S

BFI Indkøb - Godt købmandsskab
Sune Johnsen

Tag en uforpligtende snak med Sune

Se flere cases