130 stationer – og ikke to er ens!

– men alle har dog ét til fælles: Hverdagen er blevet nemmere

Mere end 130 stationer og kiosker fordelt i hele landet har et Shell- eller Extra-skilt på facaden. Som medlem af en frivillig kæde har ejeren en høj grad af selvstændighed og medbestemmelse når det kommer til kampagner. Det betyder at BFI Indkøb, der er indkøbscentral til Shell og Extra butikkerne, skal have styr på stumperne. De sørger nemlig for, at alle medlemmerne får de rigtige leveringer – og altid til tiden.

Den opgave er vi med til at løse. Vi står for konceptudvikling, rådgivning, grafisk opsætning og produktion af 13 årlige kampagner og øvrige marketingmaterialer. Derudover understøtter vi også med lagerhotel og en kundetilpasset marketingportal, hvor butikkerne selv kan tilrette og bestille materialer. Sidst, men ikke mindst: Vi pakker og distribuerer alt – også de mere komplekse, individuelle forsendelser.

Vi bidrager med noget af det, vi er bedst til, og fordelene ved samarbejdet kan tydeligt mærkes hos både BFI Indkøb og de enkelte medlemmer. Tid og ressourcer bliver frigivet, så de i stedet kan koncentrere sig om det, de er bedst til: være gode købmænd og skabe vækst hos deres medlemmer.

Shell-Klikramme
Extra-Vejsideplakat

Jeg oplever Johnsen Graphic som en dynamisk og innovativ samarbejdspartner, som sætter sig indgående ind i vores kunders behov og gør deres ypperste for at tilpasse løsninger herefter. Vi oplever altid at opgaverne bliver leveret rettidigt, proffesionelt og i den ønskede kvalitet – Johnsen er i den grad med til at realisere de koncepter som bliver udarbejdet i BFI. Johnsen Graphic er hurtigt blevet en ”del af BFI holdet”

Thomas Rytter, udviklingschef hos BFI-Indkøb A/S

Taq-banner
BFI plakater
Extra
Shell

Se flere cases