Johnsen Graphic Solutions A/S
  • Forside
  • Ydelser
    • POS/Point of sale
      • Beachflag
      • Ellipser
      • Roll-up
      • A-skilte
      • Skilte
      • Dumpere
      • Kuber
      • Podier
      • Pallesvøb
      • Postkasser
      • Vindues-bannere
      • Vinduesklæb
      • Gulvklæb
      • Hyldesvirpere
      • Bordryttere
    • Tryksager
      • Kataloger og magasiner
      • Foldere
      • Bøger
      • Blokke
      • Brevpapir
      • Visitkort
      • Flyers og løsblade
      • Plakater
      • Postkort
    • Flag og flagguirlander
      • Nationalflag
      • Reklameflag
      • Kageflag
      • Flagguirlander
    • Bannere og roll-ups
    • 360° marketing
    • Online markedsføring
      • Websites
      • Webshop
      • Kampagnesites
      • Sociale medier
      • Marketing automation
      • Inbound marketing
      • Søgemaskineoptimering (SEO)
      • Google Ads
      • Display Ads
    • Marketingportaler
    • Grafisk design
      • Visuel identitet
      • Annoncer
      • Brochurer
      • Plakater
      • Salgsaviser
      • Kampagnematerialer
      • Bannere
      • Magasiner
    • Lager og distribution
  • Cases
  • Miljø
    • Greenprint by Johnsen
    • CSR
    • FN’s verdensmål
    • Certificeringer
    • Miljøpolitik
  • Blog
    • Vidensbank
  • Om Johnsen
    • Historie
    • Medarbejdere
    • Case Book
    • Profilbog
    • Salgs- og leveringsbetingelser
    • Forretningsbetingelser for online ydelser
    • Privatlivs- og cookiepolitik
  • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Jobs
    • Send filer
    • Download
  • Dansk
    • Deutsch
    • English
  • Søg
  • Menu Menu
Inbound 2020

4 key points fra Inbound 2020

Inbound 2020 konferencen blev i denne uge afviklet som et virtuelt arrangement. Vores sælger Henrik Jeppesen har her 4 key points fra konferencen, som du bør have fokus på i fremtiden.

Det nye normale

I dag oplever vi en helt ny situation, nemlig ”the new normal”. Kommunikationen og måden vi holdte møder på i 2019 er totalt ændret og kommer ikke tilbage. Vi vil fremadrettet blive komfortable med det ukomfortable og vi vil vænne os til en portion af usikkerhed og uvidenhed samt lære at agere i denne zone. Vi kan derfor ikke længere forvente, at vi kan detailplanlægge og forudsige alting på lang sigt.

Hav fokus på Branding

Branding er vigtig i dag men bliver endnu vigtigere i fremtiden, både når det gælder salget og ikke mindst når vi skal tiltrække nye talenter. Som en foredragsholder udtrykte det ” Don`t sleep on your image”.

Chatbots er fremtiden

Et studie viser, at 42% af os foretrækker chat med en chatbot. Kommunikationen sker her og nu og giver derfor en fantastisk mulighed for at bygge relationer.
85% af kommunikationen vil i løbet af ganske få år blive uden menneskelig kontakt, men i dag udnytter kun 9% af virksomhederne mulighederne i chatbots. Det betyder, at her ligger der et kæmpe potentiale.

Chatbots giver kunden hurtige svar på de spørgsmål, som kunden har gennem kunderejsen. Det giver tillid og gode anbefalinger, hvilket er vigtigt, da 88% af os stoler på andres anbefalinger. Når kunderne bliver nurset af virksomheder, de har tillid til, køber de mere. 90% af os siger, at vi vil købe mere hos de virksomheder, som mestrer denne disciplin.

Gør dit budskab umuligt at ignorere

Vores hjerner kører på autopilot og derfor tænker vi ikke så meget over, hvilke opslag eller nyheder vi læser, og hvilke vi springer over. Det er helt enkelt instinkter, der styrer os. Nancy Harhut, specialist i digital strategi og forbrugeradfærd, præsenterede os for 10 hemmeligheder, som du kan anvende i markedsføringen, så din virksomhed eller produkt skiller sig ud.

Her kan du læse de 10 hemmeligheder, som Natasja Børsting har skrevet i forbindelse med Inbound 2020.

Seneste indlæg

  • Kender du til emojiens magt?
  • BOG OM BAGDELE: ”Jeg er taknemmelig for, at min numse altid har min ryg”
  • Johnsen Graphic Solutions A/S og CS Grafisk A/S bliver en af Danmarks største leverandører af POS-materialer og tryksager
  • Skab en oplevelse i butikken med retailtainment – succesfuld instore marketing
  • Guide: kom godt i gang med din årsplan
  • Sådan vælger du trykkeri og tryk med omtanke
  • Hvad er B2C segmentering?

Sidste nye cases

  • Egernsund WienerbergerEgernsund Wienerberger10/26/2021 - 07:48
  • CasesMagasindesign05/05/2021 - 12:17
  • TwindogTwindog05/03/2021 - 12:31
  • LogodesignLogodesign04/21/2021 - 14:17
  • SkolekridtSkolekridt04/21/2021 - 11:00

Bliv inspireret af vores Case Book

Johnsen case book
Johnsen logo

Johnsen Graphic Solutions A/S

T. +45 8758 3000
info@johnsen.dk

AAA Højeste kreditværdighed
Højeste kreditværdighed

Se kontrolrapport

Hovedkontor &
grafisk produktion

Bakkehegnet 3
DK-8500 Grenaa
CVR: 18624141

Logistik

Åstrupvej 35
DK-8500 Grenaa

Reklame- & Webbureau

Jens Baggesens Vej 90A
DK-8200 Aarhus N

Vi støtter

Rynkeby_guld_sponsor_2021
Pavilionen Grenaa

Partner

© Copyright - Johnsen Graphic Solutions A/S
  • Blog
  • Om Johnsen
  • Kontakt
  • Jobs
  • Send filer
  • Salgs- og leveringsbetingelser
  • Privatlivs- og cookiepolitik
10 råd til et bedre online møde Virtuelle møder 9 E-MAIL MARKETING DOS AND DON’TS
Scroll to top